کالادیلی

عبور از شکاف
در این بخش  بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شده‌اند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شده‌اند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی می‌کنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید. کتاب عبور از شکاف یا گذر از پرتگاه، روایتی داستان گونه و مستند نگاری جذاب از واقعیت های اقتصادی …

عبور از شکاف ادامه »

در این بخش  بهترین کتابهای بازاریابی از نگاه وب خونه معرفی شده‌اند. اغلب این کتابها به زبان فارسی هم ترجمه و چاپ شده‌اند. ولی ما نسخه انگلیسی کتاب را معرفی می‌کنید تا خودتان بهترین ترجمه و ناشر را انتخاب کنید.

کتاب عبور از شکاف یا گذر از پرتگاه، روایتی داستان گونه و مستند نگاری جذاب از واقعیت های اقتصادی عصر کنونی است. جفری مور در کتاب CROSSING THE CHASM تلاش می کند تا تفاوت ها و مرزهای کارآفرینی یا عقب ماندگی را تشریح کند و با این رویکرد، نگاه شفافی به خواننده درباره بازاریابی در عصر نوین ارائه کند.

هرآنچه بین این دو دسته قرار می گیرد نیز در این کتاب آورده شده است. نویسنده در حقیقت نقشه ای برای رسیدن به بازار و رشد در آن فراهم کرده است. البته تمرکز این کتاب روی فناوری های نوین و امروزی است. اما در عین حال درس هایی نیز برای کسانی که در صنایع مختلف فعالیت می کننــد در خود دارد.

نمونه ها و مثال هایی کــه در این کتاب در عرصه مارکتینگ و بازاریابی آورده شده است می تواند به هرکسی که در این عرصه فعالیت می کند کمک کند. در واقع این کتاب، جشنواره ای از مطالعات موردی (CASE STUDY) بوده و کوششی برای فهم بهتر از رفتار شرکت ها در صنایع و بازارهای گوناگون برای کسب استراترژی هایی جهت تولید ارزش افزوده.

چرخه عمر پذیرش فناوری در شرکت ها

جفری مور در کتاب سال ۱۹۹۲ خود «گذر از پرتگاه» مفهوم «چرخه عمر پذیرش فناوری» را به روز کرده و همه‌گیر کرد، در این منحنی  که در بالا مشاهده می کنید، فناوری در پنج فاز- که بر اساس نوع خریدار (مشتری) دسته‌بندی شده- پذیرفته می‌شود.

  • نوآوران (Innovators): پرتکاپو به دنبال فناوری جدید، اغلب به خاطر علاقه محض به فناوری.
  • پذیرندگان اولیه (Early Adopters): نخستین کسانی هستند که فناوری را به خاطر مزایای خوبی که دارد می‌پذیرند.
  • اکثریت پیشگام (Early Majority): به مزایای فناوری نو اعتماد می‌کنند ولی منتظر می‌مانند تا دیگر مسایل را حل کنند.
  • اکثریت پیرو (Late Majority): به خودی خود به فناوری علاقه‌ای ندارند، منتظر می‌مانند تا رهبر تثبیت شده نمایان شود، استانداردهای جا افتاده را می‌خرند.
  • دیر پذیران (Laggards): هر چیزی که ربطی به فناوری داشته باشد را نمی‌خواهند، فناوری را زمانی به کار می‌برند که دیگر بدون آن نمی‌توان زیست و یک فناوری بایسته شده.
بیشتر بدانیم
کارت ویزیت دیجیتال
آینده با این کارت کوچک بزرگ استکارت ویزیت دیجیتالکارت ویزیت دیجیتال چیست؟یک لینک زیبا در بیو برای اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، واتساپ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی شما است. نام خود را در چند ثانیه مطرح کنیدثبت نام کارت ویزیت : Shareبرای مشاهده مزیت ها و امکانات کارت ویزیت دیجیتال ویدئو زیر را ببینید …

کارت ویزیت دیجیتال ادامه »

بهترین شهربازی های مشهد
در این مقاله با مجله گردشگری اصناف 724 همراه باشید تا لیست کاملی از بهترین شهربازی های مشهد و همچنین مراکز بازی کودکان در مشهد را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد تفریح و انجام سرگرمی‌های مهیج را داشتید، قبل از رفتن با این شهربازی‌ها بیشتر آشنا شوید. ۱- شهربازی پارک ملت مشهد یکی …

بهترین شهربازی های مشهد ادامه »

بهترین مدیر فروش ایران – بازاریابی
این مقاله بخشی از کتاب بازاریابی است کتابخانه موفقیت برایان تریسی که دردر بخش مقالات بهترین مدیر فروش ایران در سایت اصناف 724 میخوانید مشتری در مرکز بازاریابی بازاریابی موفق، مشتری را در مرکز همه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها قرار می‌دهد. همه افراد شرکت همواره بر مشتری تمرکز دارند. شرکت در ارائه خدمات به مشتری وسواس …

بهترین مدیر فروش ایران – بازاریابی ادامه »

درباره مشهد
شهر مشهد که از وجود حرم امام رضا (ع) بهره می برد به عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته می شود و به همین دلیل است که سالانه نظر  گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به خود جلب می کند، به همین خاطر این عامل باعث شده تا علاوه بر جنبه مذهبی و زیارتی در جنبه …

درباره مشهد ادامه »

چابهار
تاریخچه چابهار برای مرور تاریخچه شهر چابهار باید به دوره قاجار و سال 1270 هجری قمری (1232 خورشیدی) بازگردیم. در این زمان ابراهیم خان بهزادی بمی برای حکومت بمپور انتخاب شده و توانسته بود در دوره ابتدای حکومتش بخش هایی از بلوچستان را به خاک ایران ضمیمه کند. ابراهیم خان بمی در ادامه موفقیت هایش …

چابهار ادامه »